1. Päev

1. День
Мы выехали из Нарвы в 10 часов утра и приехали в 13.00 в Тарту.
В Тарту мы пробыли 45 минут ожидая автобуса от Тарту до Выру и примерно через час мы приехали в Выру . Там нам тоже пришлось ожидать недолго автобус до Вяймэла. Уже на месте мы заселились в общежитии на 3 этаже. После того как мы положили свои вещи мы пошли в ресторан "bistro" там нас накормили вкусной едой, после мы отправились в общежитие  и вечером был ужин.
1. Päev
Me sõitsime Narvast välja 10.00 hommikul ja olime kell 13.00 Tartus.
Tartus ootasime 45 minutit Võru bussi ja siis umbes tunni pärast olime Võrus.
Seal ootasime veel bussi, et sõita Väimelasse. Väimelas paigutusime ühiselamu 3. korrusel mitmesse tuppa. Kui me olime oma asjad ära paigutanud, läksime bistroosse sööma. Söök oli maitsev ja saime ka kaasa õhtusöögi ühiselamus söömiseks. Seejärel läksime ühiselamusse tagasi.

Комментарии

Популярные сообщения